16. Disfruta de la vida y a follar que son dos días.

Tytuł notki jest cytatem z piosenki, którą słuchałam minionego wieczoru podczas nauki na egzamin. Co oznacza, you can google it. Piosenka mimo okoliczności w jakich ją usłyszałam po raz pierwszy jest chyba jedyną, jaka nie wywołuje bólu w moim sercu w tej chwili. Może dla tego, że było to na samym początku… Nie wiem. W każdym razie, hiszpański zawsze będzie mi się kojarzyć z tym zespołem.

Hiszpański do przodu, języko i historia do poprawy. Nadal oczekuję na wyniki z gramatyki, no a po dzisiaj również tych z filozofii. W sumie na hiszpańskim nie było źle. Test był banalnie łatwy, przez co mógł go zdać każdy, za przeproszeniem leser, lub osoba nie mająca czasu na skuteczną naukę tego języka. Stres mnie zeżarł dopiero podczas orala. Miałam właściwie temat do własnego wyboru, ale mój zaciemniony umysł nie był w stanie przedstawić nawet członków mojej rodziny, co przecież bardzo dobrze umiałam. Anyway… zdałam i to się dla mnie liczy w tej chwili. Mam dość problemów na głowie, żeby męczyć się jeszcze wygórowanymi ambicjami. Jutro przyjdzie pora na batalię z gramatyką opisową. Przygotowana w pewien sposób jestem, więc zobaczymy co przyniesie niedziela.

tumblr_m16tt7F0rS1r6sqe0o1_1280[1]

Oczy mnie bolą, co jest najlepszą oznaką tego, jak zmęczona jestem. Zazwyczaj zmęczenie powiek i ich opadanie odczuwam około 3 w nocy… Nie tym razem. Ostatnie dni sypiam po 3-5 godzin, przez co czuję się jak zombie, co pierdzi, gra, chodzi i trąbi. Nie, nit to pseudo zombie z Warm Bodies.

Ktoś pomyślał, że historyjka o miłości młodej dziewczyny i stwora z horrorów będzie fajna, ale moim zdaniem się pomylił. Po obejrzeniu jedynie trailera mam ochotę iść do kina tylko po to, żeby śmiać się w każdej sekundzie filmu. Dlaczego? Po pierwsze: zombie nie mają mózgów i dlatego wyżerają je z ludzi, a skoro nie mają mózgów to nie mogą myśleć. W tym momencie zastanawiam się jakim cudem główny bohater – nastolatek zombie nie umiejący mówić, prowadzi pierwszoosobową narrację w filmie. Druga sprawa: zombie to szczątki zmarłego człowieka, żywe trupy, więc nie są zdolne do czucia czegokolwiek, bo przez brak mózgu i jego niefunkcjonowanie nie są zdolne do odczuwania bodźców, a tym bardziej uczuć. Jakim więc cudem to teen-zombie zakochuje się? Na deser dorzucę tylko, że w zwiastunie padają słowa „uzdrowić”. Serio? Zombie są martwe, a zmarłego się nie uzdrawia. Jedyne, co można zrobić to go ożywić. Tak, wiem, czepiam się, ale film zapowiada się na niezły gniot, chociaż pokuszę się na obejrzenie go przy okazji, żeby móc bardziej obiektywnie ocenić. W każdym razie, przedstawiłam moją pierwszą reakcję na film pt. Warm Bodies (według polskich tłumaczy „Wiecznie żywy”).
IMG_20130302_203032[1]

Piękny zachód słońca. Szkoda tylko, że nie miałam możliwości, żeby cyknąć fotę z miejsca lepszego niż przystanek tramwajowy… Tęsknię za spacerami po parku i boli mnie jak długo będę siedzieć jutro na uczelni zamiast cieszyć się magią budzącej się do życia natury i magią klimatu tego parku. Niesamowite ile wspomnień, marzeń i historii się tam narodziło. W najbliższych dniach będę musiała wybrać się na spacer.

That which does not kill us makes us stronger. – Friedrich Nietzsche

3 thoughts on “16. Disfruta de la vida y a follar que son dos días.

  1. Trzymam za Ciebie kciuki i zawsze służę pomocą jeśli chodzi o hiszpański. Mam nadzieję, że będziesz się głośno śmiała na Wiecznie Żywym, czy jak mu tam – ja zbrechtałam już sam trailer. 🙂

  2. Mam nadzieję, że dałaś radę z gramatyką opisową! To jest przedmiot znienawidzony przeze mnie, ugh :< ale przynajmniej mamy z fajnym facetem wykłady. Nie ma nic przeciwko kilkukrotnym poprawkom xD
    Warm bodies – nawet nie idę do kina, obejrzałam zwiastun i zrobiłam przed kompem takiego facepalma, że siostra przyszła się spytać, co się stało. 😛 poza tym nie mam czasu na kino.

  3. Pretendent do Złotych Malin? Anyway, chyba się nie wybiorę i lepiej spożytkuję pieniądze.
    A co do budzącej się przyrody – dlatego uwielbiam moje okienka w zajęciach po południu, bo mogę zrobić sobie spacer, odpocząć i obserwować. Ale widzę, że teraz się to zmieni i jednak nie będę spacerować sama.

Skomentuj

