17. BADONKADONK.

Mój szef wywiera na mnie taką presję, że odżywiając się węglem srałbym diamentami.

Cóż, powiedzmy, że po małej modyfikacji ten cytat podesłany mi przez przyjaciółkę, doskonale oddaje moje odczucia względem pewnych aspektów mojego życia w tej chwili.

Czuję kosmiczne zlasowanie mózgu, po ostatnim zjeździe. Na gramie opisowej w niedzielę, tuż przed zaliczeniem, mieliśmy wykład na temat różnic między angielskim amerykańskim a brytyjskim. Jeden z ciekawszych wykładów jak do tej pory. Sama stwierdziłam, że w większości nieświadomie trzyma się mnie amerykański angielski i to zarówno w piśmie jak i wymowie. Chociaż w sumie, mogę się mylić, bo nie zawsze słyszę samą siebie.

One thought on “17. BADONKADONK.

Skomentuj

