20. #QOTD1

„Are you bored with your life? Then throw yourself into some work you believe in with all your heart, live for it, die for it, and you will find happiness that you had thought could never be yours.” – Dale Carnegie

Chyba zaczyna do mnie dochodzić to co chcę robić w życiu. Inaczej, już wcześniej dochodziło, ale od jakiegoś czasu widzę alternatywę o ile moje większe marzenia się nie spełnią. Dlaczego mam stać w miejscu oczekując, że coś się samo stanie skoro w tym samym czasie mogę się rozwijać w drugim kierunku?

Trzeba coś zrobić z życiem, ruszyć się i zacząć działać. Dlatego, mam pewien plan, który mam nadzieję zrealizuję w przeciągu kilku miesięcy. Może przy okazji spełnię też inne moje marzenia? Zobaczymy.

Btw, czy ja mam zwidy czy w niemal środku marca za oknem leży śnieg? I to nie jakieś tam pruszenie, tylko dość gruba warstewka. Anyway… Trzeba działać, co nie jest łatwe, kiedy zmienia się szablon na bloga i ma do wyboru 5 motywów, a zero koncepcji, który lepszy.

Skomentuj

