26. I’ll wrap my hands around your neck so tight with love, love…

Od dawna nie czułam się tak dobrze, jeśli chodzi o moją psychikę. Nie pamiętam, kiedy ostatni raz szłam spać z tak szerokim uśmiechem na twarzy. Nie myślałam, że ktokolwiek będzie mógł u mnie wywołać tak pozytywne nastawienie do życia. Mam świadomość ulotności tego samopoczucia, możliwości zniknięcia, ale cieszę się chwilą i nie mam zamiaru przejmować się teraz pierdołami.

Prawdę powiedziawszy boję się, bo myślę, czy to nie za szybko, czy nie czuję się zbyt swobodnie… Tylko kurczę, muszę w końcu stanąć na własne nogi i zacząć układać sobie życie na nowo. Pora wreszcie w pełni zacząć oddychać pełną piersią nie odwracając się za siebie. Życie przeszłością nic nie da, tylko pogorszy samopoczucie. Jeden rozdział życia dobiegł końca, więc trzeba zacząć kolejny. Będą chwile słabości, jak wczorajszego wieczoru, kiedy łzy same spłynęły po policzkach, będą tymczasowe załamania w pozytywnej energii, ale mam nadzieję, że od tej chwili coś się zmieni na lepsze.

Proszę tylko, niech powód mojego nastawienia nie zniknie równie szybko jak się pojawił.

Z nikim nie rozmawiało mi się jeszcze tak swobodnie, tak dobrze i tak pozytywnie…

Jared-Leto-back-tattoo
Za niecałe 24 godziny dowiemy się, co trio batonów przygotowało dla nas. Cieszę się z ich powrotu, jednak nie chcę chwalić dnia przed zachodem słońca, więc wszelką ekscytację zachowam na potem, o ile nowy singiel mi się spodoba.  Hope so.

I’ve been up in the air
Lost in the night
I wouldn’t trade it out for your lies you’re last for my life.
Is this the end.
You were the love of my life
Darkness the light
This is a portrait of the tortured you and I.
Is this is end.
I’ll wrap my hands around your neck so tight with love, love
A thousand times I’ve tempted fate
A thousand times I’ve played this game
A thousand times that I have said today, today, today

Miałam dzisiaj, a właściwie wczoraj, bo w niedziele, poprawiać dwa koła. Miałam. Pani K. nie zjawiła się, choć się z nami umówiła, a my jak takie dupy na nią czekaliśmy. Mogłam sobie poleżeć w łóżku z polopiryną, ale nie, miałam poprawiać. Dziękuję bardzo za takie umawianie się. Z drugiej strony, coś wczoraj byłam zbyt spokojna, jakbym wiedziała, że nie będę pisać.  Anyway… Muszę zabrać się za kończenie R-evolve, bo dzięki kochanej Jedi mam koncepcję jak napisać zakończenie.

One thought on “26. I’ll wrap my hands around your neck so tight with love, love…

  1. Liczę, że Twoje samopoczucie pozostanie tak dobre forevah ❤ Bo na to zasługujesz. A co do batonów – ja się nawet chyba trochę obawiam, haha.

Skomentuj

