38. We are the children of the great empire.

Podjęłam decyzję. Koniec narzucania się ludziom. Ktoś chce pogadać to może się sam odezwać, bo ja mam dość ciągłego wołania o uwagę od osób mających mnie totalnie gdzieś. Czy ja naprawdę jestem przeźroczysta albo niewidzialna? Przecież wystarczyłoby powiedzieć „sorry, ale nie mam ochoty gadać”, a nie olewać i wymyślać durne wymówki. Jak się chce z kimś utrzymać kontakt albo nie, to należy to pokazać, a nie zlewać człowieka.

THIS IS A FIGHT TO THE DEATH, OUR HOLY WAR. A NEW ROMANCE A TROJAN WHORE

Może to nie typowo bojowy nastrój, ale coś na jego kształt. Jestem strasznie pobudzona. Wszystko przez jedną piosenkę. Śmiejcie się ze mnie, ale dawno nie słyszałam takiego dobrego kawałka muzyki. Gwałcę swój profil na last.fm kolejnym batonowym kawałkiem z jedną dużą różnicą. Up In The Air męczyłam w dużej mierze, aby się przekonać, ale Conquistador leci dlatego, że mi się diabelnie podoba. Oczywiście po raz kolejny mam swoje własne rozumienie tekstu przez co zaistniało już drobne nieporozumienie… Anyway… Za miesiąc (o ile wszystko wypali) będę byczyć się w mieście wiecznego lansu – WARszawie. Czuję w kościach iście epickie 7 dni.

Przypomnijcie mi, jak będę mieć doła o istnieniu fanficów na tumblrze. Wczoraj zgwałciły mi mózg i poprawiły humor. Uzmysłowiły też to, jak cholernie tęsknię za pisaniem ffów z Julianem. Pisaniem, że pisaniem, a nie pisaniem, że pisaniem. Może powinnyśmy stworzyć wspólnie bloga i razem a nim pisać? To byłby powrót w pięknym stylu.

Od poniedziałku powrót do nauki pełną parą. Zjazd w przyszłym tygodniu, przedostatni przed wyjazdem, więc trzeba pokazać się z dobrej strony. Potem przydałoby się odwiedzić fryzjera… Tyle planów, tak mało czasu.

Skomentuj

