49. Punk is dead?

Dzisiaj ktoś ze znajomych udostępnił na fejsie ten filmik. Zajrzałam z ciekawości, bo w sumie dawno nie przesłuchałam żadnego utworu Brain’s All Gone. Przesłuchałam i chwilowo nie mogę się oderwać. Całkiem dobry ten kawałek trzeba przyznać, a sam clip ma w sobie coś, że miło się patrzy. Ten surowy klimat i skupienie się na zespole, a nie na pobocznej historyjce. Me likey.

Swoją drogą przyjemnie się patrzy, kiedy młodziutki zespół rozwija się na twoich oczach. Widziałam, jak dziewczyny startowały i promowały się przez twittera czy fejsa, a potem jak startowały w muzycznym talent show.

Na youtube pod klipem przeczytałam „Punk is dead. I kilka dziewczyn w dżinsowych kamizelkach i różowych włosach tego nie zmieni. Sorry.” i się pytam, seriously? Przecież punk to nie tylko muzyka ale też styl życia, więc skąd może o tym wiedzieć ktoś trzeci. Nie można czegoś skreślać tylko przez jeden utwór. Jak dla mnie dziewczyny odwaliły kawał dobrej roboty.

Skomentuj

