68. Talk to me baby.

Nieczęsto mogę pochwalić się znalezieniem muzycznej perełki, bo niezbyt często takowych szukam. Tym razem też nie szukałam. Trafiłam przypadkiem. Szukałam na jutjubie pewnego filmiku dotyczącego w U2, kiedy w propozycjach wyświetlił mi się kawałek, jaki Bono i The Edge nagrali z Reeve’m Carney’em przy okazji pracy nad broadway’owskim musicalem o człowieku pająku. Jak się okazało, Carney miał zespół, gdzie grał wraz ze swoim bratem – Zane’m.

Aktualnie Zane Carney towarzyszy muzykowi Johnowi Mayerowi w jego koncertach, jednak wcześniej, pomiędzy jednym spektaklem Spider-man: Turn Off The Dark, gdzie grał w orkiestrze, a drugim nagrał kilka piosenek wydając je na płytce o tytule Confluence. Pisząc tą notkę dowiedziałam się również, że 10 lutego wychodzi jego drugi album, ale wracając do tematu.

Confluence odnalazłam na spotify, dzięki niebiosom za ten wynalazek, i nie potrafię się od niej oderwać. Ma w sobie coś magnetycznego. Odpręża zarazem pobudzając. Uzależnia. Oczywiście są to moje odczucia, jednak myślę, że z twórczością tego przesympatycznego człowieka, widzącego co to Polska, warto się zapoznać.

Zakochałam się w tej muzyce i marzę o tym, żeby usłyszeć ją kiedyś na żywo. Najpierw jednak muszę znaleźć sposób na dorwanie fizycznej płytki, żeby mogła spocząć na mojej półce.

One thought on “68. Talk to me baby.

  1. Też uwielbiam Spotify, bo odkrywanie muzyki stało się dziecinnie proste. Co do Carneya to jedynie „Doesn’t Matter Where We Go” jakoś mnie nawet lekko poruszyło 😉 Ja ostatnio zabrnęłam na jakieś spokojne tereny i od kilku dni z przyjemnością „męczę” Sleeping At Last, London Grammar i Milo Greene 😉 Także polecam.

Skomentuj

